niedziela, 18 grudnia 2011

Ozdoby ♥

Cześć dzisiaj rano pojechaliśmy po choinkę. Wybraliśmy najpiękniejszą. Z tego powodu wszyscy będziemy robili ozdoby choinkowe. Kolorowe łańcuchy, malowane bombki, stroiki i choinkowe smakołyki, pierniczki :P Mamy dwie choinki. Jedną w ogrodzie, a drugą w salonie. Ja mam także swoja malutką choineczkę w pokoju. Jest urocza :*  


Puki co zrobiłam dwie bombki, jeden stroik, pięć aniołków i zrobiłyśmy jeden łańcuch składający się z 70 ogniw. Moja siostra, Domiś zrobiła jedną  bombkę, prześliczną. Oraz dwa aniołki i kilka figurek z masy solnej. Moja mam natomiast jest teraz w kuchni pilnuje pierniczków, przy okazji szykuje składniki nie zbędne do dekorowania czyli lukier, dropsy i posypki.....


.... Teraz wraz z moim Domisiem idziemy do kuchni dekorować pierniczki. Są w kształtach świętego mikołaja, choinek, śnieżynek i aniołków.


.... Czas na głowną dekorację, szopkę. To u nas tradycja, że cała rodzina robi wspólnie szopkę. Niestety w tym roku tak nie będzie, ponieważ nie m mojego taty :c Podzieliłyśmy się pracą. Moja mama zbija deski. A ja  moją siostrą przygotowujemy figurki. Ja robię trzy główne postacie: Maryję, św. Józefa i  niemowlę Pana Jezusa. Domiś lepi osiołka, krowę i owieczkę. A mamie zostały przydzielone figurki pasterzy i aniołka. Każda z nas robi także postać jednego z króli. Ja - Kacpra, Domiś - Baltazara, a mama - Melchiora. I tak powoli tworzy się nasza szopka :).



Zapowiada się pracowite popołudnie. Do zobaczenia

1 komentarz:

  1. Chętnie spróbuję twoich pierniczków... mniam... choinkę pewnie także piękną jak w zeszłym roku, albo ładniejszą:*** Przykro mi, że nie ma twojego taty, ale nie martw się na pewno wróci na święta...

    OdpowiedzUsuń