niedziela, 18 grudnia 2011

Opisy ♥

Cześć nie miałam zbytnio pomysłu na nowy post. Dlatego tradycyjnie opisy i zdjęcia. :)

Gdy Cię widzę zawsze jestem uśmiechnięty lecz gdy Cie nie ma od razu się smucę.


______________________________________

Lubiłem to gdy mnie zaczepiałaś oraz denerwowałaś lecz teraz mi tego brakuje. Tylko dlaczego?

  
______________________________________

Wiesz co to znaczy szczerość? Zapomniałem, Ty nie masz tego w słowniku!


______________________________________

 Śmiech to najlepsze lekarstwo na wszystkie smutki świata


_______________________________________

 Nawet nie zdajemy sobie sprawy jaki ten świat jest piękny...

_______________________________________


 Gdy na mnie spoglądasz to widzę, że się uśmiechasz wiem, że chciała byś mi coś powiedzieć ale nie wiesz jak



___________________

 Życie jest jak kręta droga, nie wiesz co cie czeka za zakrętem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz