poniedziałek, 19 grudnia 2011

Duet ♥


Cześć mam dla was nowinę . ! Od dzisiaj będę prowadziła blog wraz z moją koleżanką, Kasią. Jesteśmy swoimi imienniczkami. Może warto by zmienić nazwę bloga na ,, Imienniczki ", ale  nie nazwa pozostaje tak jaka jest Przejdźmy do Kasi . ! Ma na imię Kasia, to już wiecie. Tak jak ja chodzi do 6 klasy. Jeżeli chodzi o blogowanie, to jest bardziej doświadczona ponieważ prowadzi blog ze swoja przyjaciółką Weroniką. Pod nazwą, WeKaBlog. Serdecznie na niego zapraszam. Jesteśmy teraz u mnie, w mieszkaniu. Kasia przedtem nie była tutaj, tylko na działce. Zaraz idziemy zrobić sobie coś do przekąszenia. Upichcimy chyba spagetti. Zobaczymy co nam z tego wyjdzie :P. Mam nadzieje, że nasz blog będzie się podobał pod naszym wspólnym przewodnictwem. Trzymajcie kciuki :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz