sobota, 17 grudnia 2011

Cześć ♥

Cześć jestem Kasia. Mam 12 lat. Chodzę do 6 klasy. Na moim blogu będę pisać o typowo dziewczęcych rzeczach. Stąd nazwa. Między innymi o modzie, kosmetykach i biżuterii.... Mam nadzieję, że spodoba się wam mój blog. Serdecznie zapraszam. Mam także taka małą prośbę. Czy moglibyście zostać obserwatorami mojej strony? Z góry dziękuję :) Jeżeli chodzi o mnie to interesuję się modą, kosmetyką i fryzjerstwem. W przyszłości chciałabym zostać stylistką. Jestem wielka marzycielką. Moim celem życiowym jest spełnianie swoich marzeń. Jednym z nich jest właśnie zostanie znaną stylistka gwiazd. Mam pupila wabi się Sky.
Oto on:


Słodziaczek prawda ♥ Kc... Sky <3
Jeżeli chodzi o mnie to  czasami brzdąkam na gitarze i trochę pomaluje. Moja mama jest fotografem, a tata jeździ za granicę do pracy :c Mam także młodszą siostrę Dominikę, czyli mojego Domisia ♥ Mamy mieszkanie w centrum miasta, ale większość czasu spędzany na naszej działce niedaleko za miastem. To jest główne miejsce mojej inspiracji. Mój tata wybudował mi tam prawdziwy wybieg a za nim studio make - up. Mój pokój jest jedyny w swoim rodzaju. Trzy ściany są w kolorze liliowym a czwarta była cała biała. Czwarta ściana została przeznaczona na moje rysunki. Gdy mam natchnienie biorę farby i przelewam to na ścianę. Uwielbiam także swoja łazienkę. Urządzoną mam ja w stylu hollywood'skich gwiazd. Uwielbiam także przebywać na moim balkonie. Ciasny ale własny. Mogę się tam odprężyć i zapomnieć o problemach. Moje dwa ulubione miejsca to stary domek na drzewie i hamak w ogródku. To właśnie tam rodzą się moje wszystkie pomysły. To część mojego życia i mnie także. Puki co to o mnie tyle. Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mój blog codziennie :) Do zobaczenia

1 komentarz:

  1. Bardzo udany blog Kasiu :*** Twój pieseczek to taki słodziak ♥ Czekam na nowe posty z niecierpliwością.... Nie mogę się doczekać kiedy mnie odwiedzisz dawno się nie widziałyśmy.. Gratulacje... Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń